Název: Name: | Aiči E7A1 7-Ši (AB-6) | Aichi E7A1 7-Shi (AB-6) |
Originální název: Original Name: | 爱知航空机AB-6试作水上 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.02.1933 Aichi Watch and Electric Machinery, Ltd., Nagoya | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.02.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.02.1933 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | floats |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2080 kg | 4586 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3120 kg | 6878 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 3360 kg | 7408 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 13,600 m | 44ft 7,4in |
Délka: Length: | 10,390 m | 34ft 1in |
Výška: Height: | 4,80 m | 15ft 9in |
Plocha křídla: Wing Area: | 43,20 m2 | 465 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 69,91 kg/m2 | 14.32 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hiro typ 91 model 1, kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci do W o vzletovém výkonu 456 kW (620 k) a 382 kW (520 k) v h= 1 000 m. Vrtule čtyřlistá dřevěnáá s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 3 900 mm. | Hiro Type 91 Model 1, twelve-cylinder liquid-cooled W engine, rated at 612 hp for take-off and 513 hp at 3,281 ft, driving a four-blade wooden fixed-pitch propeller of the diametr 12ft 9,5in. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1 095 l | 241 UK gallons |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 221 km/h v 0 m | 137.3 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 148 km/h v 1000 m | 92 mph in 3281 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 13,1 min do 3000 m | 13,1 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5150 m | 16896 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Type 92 ráže 7,7 mm nad motorem 2x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 na konci kabiny | One fixed forward-firing 0.303 Type 92 machine-gun in a fuselage and one twin flexible rearward-firing 0.303 inch Type 92 machine-guns for gunner. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - Jednalo se o japonský vývoj letounu Heinkel HD-62. - Konstrukční práce řídil inženýr Tetsuo Miki. - Letoun se zúčastnil soutěže s úspěšnějším letounem Kawanishi E7K1. | - |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 www.modelbud.pl - obrázek archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |