SOV - Ural-375A (podvozok pre skriňové nástavby)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 438 příspěvků vloženo, 1574 editováno a 2431 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

SOV - Ural-375A (podvozok pre skriňové nástavby)

Урал-375А

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Ural-375A Ural-375A
    Originální název:
    Original Name:
    Урал-375А
    Kategorie:
    Category:
    podvozek pro nástavbu superstructure carrier
    Výrobce:
    Producer:
    Uralský automobilový závod (Ural Automotive Plant)
    Období výroby:
    Production Period:
    XX.XX.XXXX-XX.XX.XXXX
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    XX.XX.XXXX
    Počet míst k sezení:
    Troop Seating Capacity:
    3 +
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    6 x 6
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    7100 kg 15653 lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    5800 kg 12787 lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    13200 kg 29101 lb
    Přípojná hmotnost:
    Gross Trailer Weight:
    10000 kg 22046 lb
    Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
    Gross Combination Weight:
    23200 kg 51147 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    8000 mm 26ft 2,95in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2500 mm 8ft 2,43in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2680 mm 8ft 9,51in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    400 mm 1ft 3,75in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    3525 mm - 1400 mm 138,78in - 55,12in
    Rozchod:
    Track:
    2000 mm - všetky 3 osi
    -
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    pneumatickohydraulická, dvojokruhová (samostatný okruh pre 1 a 2 nápravu a oddelený okruh pre 3 nápravu) -
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    12 V -
    Pneumatiky:
    Tyres:
    14,00 - 20 s automatickým dohusťovaním
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    ZIL-375 ZIL-375
    Převodovka:
    Gearbox:
    JaMZ-204U, mechanická prevodovka s 5 rýchlosťami vpred a 1 vzad, synchronizovaný 2-5 stupeň -
    Spojka:
    Clutch:
    suchá, dvojdisková s periférnymi pružinami -
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    300 l 79.19 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    75 km/h 46.6 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h - mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    48 l/100 km 5.89 mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    625 km 388.4 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    44 ° / 40 °
    Svah:
    Gradient:
    ? ° ? %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    1,5 m 59,1in
    Uživatelské státy:
    User States:
    ZSSR, nástupnické štáty po ZSSR, Poľsko, ČSSR, NDR, Maďarsko, Bulharsko, Česká republika, Slovenská republika USSR,
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    www.autosoft.ru
    http://aviaros.narod.ru/ural-375d.htm
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88374#328020Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Ural-375A je odvodený od automobilu Ural-375D a je určený pre zástavbu skriňovej nástavby K-375. Podvozok automobilu je oproti vozidlu Ural-375D predĺžený o 335 mm, mechanizmus upevnenia náhradného kolesa je presunutý spoza kabíny na ľavú zadnú časť automobilu. Vozidlo nie je vybavené doplnkovou palivovou nádržou. Zmena je aj v umiestnení vyfukového potrubia, ktoré je vyvedené medzi kolesá zadnej nápravy a následne upevnené o nástavbu. Vozidlo nie je vybavené navijákom a príslušnými doplnkovými prevodovkami. Okrem verzie Ural-375A, určenej pre zástavbu skriňovej nástavby existuje aj podvozok Ural-375E určený pre "neskriňové" nástavby.



    Zdroj: http://www.autosoft.ru
    Kaščejev L.B.: Bojevyje Mašíny 64 - Gruzoviky Ural
    АВТОМОБИЛЬ Урал-375Д И ЕГО МОДИФИКАЦИИ. ИНСТРУКЦИЯ ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ, Москва; Военное издательство; 1979
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88374#329292Verze : 0
    MOD
    Avatar
    V této podobě se URAL 375 objevil v Milovicích v roce 2001 na oslavách 10. výročí odchodu sovětských vojsk z města (a potažmo i naší vlasti...).


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88374#137303Verze : 0
    Avatar
    Jedna z možných nástaveb
    zdroj vlastní foto

    kontrolní stanice 2V7
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88374#357397Verze : 0