RUS - Packard-Ižorsk

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 576 příspěvků vloženo, 2583 editováno a 674 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

RUS - Packard-Ižorsk

Паккард-Ижорский

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Packard-Ižorsk Packard-Izhorsk
    Originální název:
    Original Name:
    Паккард-Ижорский
    Výrobce:
    Producer:
    podvozek/chassis - Packard Motor Car Company, Detroit
    panceřování/armour - Ižorský admiralitní a mechanický závod, Kolpino /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1914-DD.04.1915
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.04.1915
    Osádka:
    Crew:
    7
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4x2
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    ? kg ? lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    ? kg ? lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    5760 kg 12699 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    ? mm ?
    Celková šířka:
    Overall Width:
    ? mm ?
    Celková výška:
    Overall Height:
    ? mm ?
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    ? mm ?
    Rozvor:
    Wheelbase:
    3658 mm 144,02in
    Rozchod:
    Track:
    ? mm -
    ? -
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    mechanická mechanical
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    ? ?
    Pneumatiky:
    Tyres:
    ?
    Pancéřování:
    Armour:
    nýtované, chromniklová ocel
    - čelo a štít zbraně - 5 mm
    - ostatní části - 4 mm
    riveted, stainless steel
    - front and weapon shield - 0.20 in
    - other parts - 0.16 in
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    benzínový vodou chlazený řadový čtyřválec Packard o objemu 5 735 ccm, výkon 23,9 kW (32,4 k) gasoline water-cooled inline four-cylinder Packard, swept volume 350 cu in, power 32 bhp
    Převodovka:
    Gearbox:
    mechanická 3+1 mechanical 3+1
    Spojka:
    Clutch:
    suchá dry
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? l ? Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    40 km/h 24.9 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    ? l/100 km ? mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    ? km ? mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ? ° / ? °
    Svah:
    Gradient:
    ? ° ? %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    ? m ?
    Výzbroj:
    Armament:
    1x 37mm Maxim-Nordenfelt
    1x 7,62mm Maxim vz.1910
    1x 37mm Maxim-Nordenfeld
    1x 7,62mm Maxim M1910
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    Podvozek typ Packard TD 3 ton 1910 Chassis type Packard TD 3 ton 1910
    Zdroje:
    Sources:
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://ww1.milua.org/broneavtoRus.htm
    packardinfo.com
    worldcarslist.com
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88384#506907Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Obrněný automobil na podvozku Packard


    V roce 1915 byly v Ižorském závodě obrněny a ozbrojeny pro potřeby 1. automobilní kulometné roty dvě vozidla Packard (4x2). Pancéřování o síle 4-5 mm v podstatě kopírovalo původní kabinu, na plošině valníku s nízkými pancéřovými bočniceni byl za rozměrným štítem umístěn automatický kanon Maxim-Nordenfelt ráže 37 mm s obstřelem cca 270 stupňů. Další zbraní byl nelafetovaný kulomet, určený pro střelbu s korby nebo kabiny. Benzínový motor o výkonu 32 HP poháněl vozidlo o hmotnosti přes 5 tun maximální rychlostí 40 km/h, osádku tvořilo 6-7 mužů. Zásoba munice byla 1 200 nábojů pro kanon a 8 000 pro kulomet. Jedno vozidlo neslo název "Kapitan Gurdov" (po prvním hrdinovi ruských obrněných jednotek), druhé mělo číselné označení. Oba stroje byly v roce 1918 po zhroucení fronty pod Dviskem ukořistěny Němci.




    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://ww1.milua.org/broneavtoRus.htm


    Obrněný automobil Packard nákres
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88384#328081Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Obrněný automobil na podvozku Packard



    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://ww1.milua.org/broneavtoRus.htm


    OA Packard na dvoře Ižorského závodu, 1915

    OA Packard na frontě, 1916

    OA Packard na frontě, 1916

    OA Packard nasazený na potlačení Spartakovského povstání, Berlín, 1919
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88384#328084Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Packard - Ižora


    Použitý podvozek




    Zdroj
    www.wikipedia.com


    Packard TD 3 ton 1910
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88384#506909Verze : 0
    MOD