RUS - Russo-Balt C 1915 Někrasov-Bratoljubov

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 375 příspěvků vloženo, 1527 editováno a 368 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

RUS - Russo-Balt C 1915 Někrasov-Bratoljubov

Руссо-Балт Ц 1915 Братолюбова — Некрасова

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Russo-Balt C 1915 Někrasov-Bratoljubov Russo-Balt C 1915 Nyekrasov-Bratolyubov
    Originální název:
    Original Name:
    Руссо-Балт Ц 1915 Братолюбова-Некрасова
    Výrobce:
    Producer:
    podvozek/chasis - Rusko-baltický vagonový závod, Riga /
    panceřování/armour - Bratoljubovy dílny, Sankt Petěrburg /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1914-DD.MM.1915
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.02.1915
    Osádka:
    Crew:
    5
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4x2
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    ? kg ? lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    ? kg ? lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    3700 kg 8 157 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    ? mm ?
    Celková šířka:
    Overall Width:
    ? mm ?
    Celková výška:
    Overall Height:
    ? mm ?
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    260 mm 10,24in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    3305 mm 130,12in
    Rozchod:
    Track:
    1360 mm
    53,54 in
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    mechanická, bubnové brzdy mechanical, drum brakes
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    ? ?
    Pneumatiky:
    Tyres:
    880 x 120
    Pancéřování:
    Armour:
    nýtované
    - čelo, bok - 5,5 mm
    - strop, záď - 4 mm
    riveted
    - front, side - 0.22 in
    - top, rear - 0.16 in
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    benzínový čtyřválec o objemu 4 501 ccm, vodou chlazený, 29,4 kW při 1500 ot/min gasoline, water-cooled four-cylinder, 275 cu in, 39.5 bhp at 1500 rpm
    Převodovka:
    Gearbox:
    mechanická 4+1 mechanical 4+1
    Spojka:
    Clutch:
    ? ?
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    96 l 21.12 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    50 km/h 31.1 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    ? l/100 km ? mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    ? km ? mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ? ° / ? °
    Svah:
    Gradient:
    ? ° ? %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    ? m ?
    Výzbroj:
    Armament:
    2x 37mm Hotchkiss
    1x 7,62 mm Maxim vz.1910
    2x 37mm Hotchkiss
    1x 7,62 mm M1910
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    http://ru.wikipedia.org/
    Kolomiec M.:Broněavtomobili Rossiji, http://auto.rin.ru/
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://tehno.claw.ru/
    http://bibliotekar.ru/rus/106.htm
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88571#506842Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Russo-Balt C 1915


    Tento dělový obrněný automobil (zamýšlený jako "ničitel" nepřátelských OA) byl vyroben na počátku roku 1915 (spolu s Russo-Balt D 1915) v počtu tří kusů v Bratoljubových dílnách. Konstrukce ing. Někrasova a Bratoljubova byla namontována na podvozku limuzíny Russo-balt C 24/40 se zážehovým čtyřválcem o objemu 4 501 ccm a výkonem 40 HP při 1500-1800 ot/min. Vysoká nástavba s rovnými bočními stěnami byla nýtovaná s 5 mm pancéřového plechu. V přední oblé části nástavby byly lafetovány dva (?) automatické námořní kanony Hotchkiss 37 mm. Odměr zbraní byl 90 stupňů. Další zbraní byly přenosný kulomet 7,62 Maxim 1910, kterým mohla šestičlenná osádka vést palbu bočními střílnami.
    Automobil dosahoval na komunikaci max. rychlosti 50 km/h, průměrná při zkouškách byla 37-40 km/h. Spotřeba činila okolo 25 l/100 km.





    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://tehno.claw.ru/


    Russo-Balt C 1915 po zkouškách postřelováním s kulometu, únor 1915
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88571#329165Verze : 0
    MOD