RUS - Russo-Balt 1916 Bratoljubov-Někrasov

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 375 příspěvků vloženo, 1527 editováno a 368 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

RUS - Russo-Balt 1916 Bratoljubov-Někrasov

бронеавтомобиль Руссо-Балт1916 Братолюбова-Некрасова

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    RUS - Russo-Balt 1916 Bratoljubov-Někrasov RUS - Russo-Balt 1916 Bratolyubov-Nyekrasov
    Originální název:
    Original Name:
    бронеавтомобиль Руссо-Балт 1916 Братолюбова-Некрасова
    Výrobce:
    Producer:
    podvozek/chasis - Rusko-baltický vagonový závod, Riga, RUS
    panceřování/armoured - Bratoljubovy dílny, Sankt Petěrburg, RUS
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1916-DD.MM.1916
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3(D)+1(C)
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.02.1916
    Osádka:
    Crew:
    5-6
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4x2
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    - kg - lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    - kg - lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    5000 ? kg 11023 ? lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    - mm -
    Celková šířka:
    Overall Width:
    - mm -
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    - mm -
    Rozvor:
    Wheelbase:
    3305 mm (typ C) - 3480 mm (typ D) 130,12in - 137,01in
    Rozchod:
    Track:
    1360 mm - typ C
    1475 mm - typ D
    53,54in - type C
    58,07in - type D
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    mechanické, bubnové mechanical, drum brakes
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    - -
    Pneumatiky:
    Tyres:
    880 x 120
    Pancéřování:
    Armour:
    Nýtované
    Čelo, bok - 5 mm
    Strop, záď - 4 mm
    Riveted
    Front, side - 5 mm
    Top,rear - 4 mm
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    benzínový čtyřválec o objemu 4 501 ccm, vodou chlazený, 29,4 kW při 1500 ot/min gasoline, water-cooled four-cylinder, 4 501 ccm, 40 HP
    Převodovka:
    Gearbox:
    mechanická 4+1 mechanical 4+1
    Spojka:
    Clutch:
    - -
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    - l - Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    28 km/h 17.4 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    - km/h - mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    - l/100 km - mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    - km - mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    - km - mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ° / °
    Svah:
    Gradient:
    - ° - %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    - ° - %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    - m -
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    - m -
    Brodivost:
    Fording Depth:
    - m -
    Výzbroj:
    Armament:
    3x 7,62mm Maxim vz.1910, 9 000 nábojů 3x 7,62mm Maxim vz.1910, 9 000 rounds
    Uživatelské státy:
    User States:
    Rusko
    SSSR
    Russia
    USSR
    Poznámka:
    Note:
    3 vozidla na podvozku Russo-Balt D 24/40 a 1 vozidlo na podvozku Russo-Balt C 24/40 3 vehicles on the chassis Russo-Balt D 24/40 and 1 vehicle on the chassis Russo-Balt C 24/40
    Zdroje:
    Sources:
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    www.aviarmor.net
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88598#506858Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Russo-Balt 1916


    Na počátku roku 1916 byly na podvozcích Russo-Balt (jeden typu C a tři typu D) postaveny v dílnách p. Bratoľubova čtyři obrněné automobily konstrukce Někrasova s kulometnou výzbrojí. Vozidla byla obrněna 4-5 mm pancéřovým plechem a tři kulomety 7,62 Maxim 1910 byly umístěny v rozměrné věži se sešikmenou přední a zadní stropní částí (dva mířily dopředu a jeden dozadu). Věž (se středovou opěrnou osou) byla usazena na rozměrné válcité nástavbě, dole na bocích sešikmené směrem dovnitř k podvozku.
    Při zkouškách se ukázalo, že podvozek a motor jsou přetíženy a vozidlo dosahuje na komunikaci rychlost pouze 25 km/h. Proto byla zařazena jako výcviková a v říjnu 1917 byla přidělena k obraně Smolného. Vozidla nesla bojové názvy Орел, Ярослав, Святослав a Победоносец (od roku 1919 Рюрик).




    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000


    Russo-Balt 1916 boční pohled

    Russo-Balt 1916 čelní pohled

    Russo-Balt 1916 pohled zezadu
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88598#329332Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Russo-Balt 1916 (Někrasov)





    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000


    Russo-Balt 1916 Pobedonosec při montáži

    Russo-Balt 1916 bojový prostor a stanoviště řidiče
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88598#329334Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Russo-Balt 1916




    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000


    Russo-Balt 1916 Svatoslav, obložen příslušníky Rudých gard, Peterburg, listopad 1917

    Russo-Balt 1916 Pobedonosec, čerstvě přejmenovaný na Rjurik obložen pro změnu rudými námořníky
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88598#329359Verze : 0
    MOD