CZK - IP-T-813 typ I / IP-T813 typ II (izotermická stanica)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 547 příspěvků vloženo, 2220 editováno a 542 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

CZK - IP-T-813 typ I / IP-T813 typ II (izotermická stanica)

    Avatar
    Izotermická stanica IP-T813 typ I a typ II je určená pre prepravu a krátkodobé uloženie 2 hlavíc taktického (v IP-T813 II ) a jednej hlavice operačno-taktického ( IPT813 I ) určenia v kontajneroch, pri dodržaní predpísaného teplotného režimu. Izotermickú stanicu je možné použiť ako ťahač prívesu A6DR a po demontáži zabudovaného technologického zariadenia ako valník.

    V kabíne vodiča je na zadnom čele búdky umiestnený ukazovateľ diaľkového teplomeru.

    IP-T813 je špeciálny automobil na podvozku ťažkého terénneho ťahača Tatra 813 8x8 so zabudovaným technologickým zariadením na valníkovej korbe, ktoré slúži k :

    - nakladaniu a vykladaniu,
    - preprave a uloženiu bojových hlavíc v kontajneroch typu 8F14-9101-OA a OVR (nakladajú sa bez lyžín).

    Zabudované zriadenie :

    - technologické - určené pre nakladanie a vykladanie kontajnerov typu 2ŠČ8, 9JA26, 9JA26M, 9JA224 a 9JA224M ( nakladajú sa na vozík s lyžinami ) ,
    - zvláštne - naftové kúrenie 6 ON 3, nádrž na naftu, vzduchové rozvody kúrenia, akumulátory, dobíjačka akumulátorov, kábel,
    - pomocné - držiaky, svietidlá, náradie, výstražný maják, hasiacu prístroj.

    Technologické zariadenie :

    IP-T813 typ I : Pevný rám - výsuvná plošina - 1 vozík - 4 upínadlá vozíku - 4 upínadlá kontajneru - dve montážne plošiny.

    IP-T813 typ II : Pevný rám - dve výsuvné plošiny - dva vozíky - 8 upínadiel vozíku - 8 upínadiel kontajneru.

    Spoločné zariadenia :

    - dvojkrídlové dvere,
    - vnútorná izolačná vložka,
    - plachta,
    - tepelná izolácia, diaľkový teplomer,
    - dva rebríky.

    Pre zabezpečenie stanoveného teplotného režimu pri preprave a krátkodobom uložení hlavíc je stanica vybavená naftovým kúrením 6 BON 3.

    Podlaha korby a dvojkrídlové dvere korby sú tepelne izolované penovým polystyrénom. Čelo korby, steny a strop sú tepelne izolované zvláštnou izolačnou vložkou.

    Osvetlenie vnútorného priestoru korby je zaistené 2 prenosnými svietidlami 24 V, ktoré sú napájané z akumulátorov ( 2 ks Aku 6T125 ) naftového kúrenia.

    Hlavné technické údaje :

    TTD vozidla sú totožné s ťahačom Tatra 813.

    Rozmery v mm:

    Dĺžka : 8800
    Šírka : 2500
    Výška : 3480

    Brodivosť : 1400
    Svetlá výška : 380

    Ložná plocha : 11,45 m2 ( 5000 x 2290 mm )

    Hmotnosť : 14700 kg ( vrátane obsluhy ).
    Jazdný dosah. 650 km ( po ceste s prívesom )

    Max. hmotnosť prívesu : 65000 kg ( cesta ) / 12000 kg ( terén )

    Max. rýchlosť :

    - po cestách : 70 km / hod. ( bez hlavice ) / 60 km / hod ( s hlavicou ),
    - v teréne : 25 km / hod. ( bez hlavice ) / 15 km / hod (s hlavicou).

    Zdroj : Del/B-21-33 Izotermická stanica IP-T813-I,II , predpis ČSĽA Praha 1982, fond VHÚ Bratislava

    Popis IP-T-813

    Výsuvná plošina.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88651#329722Verze : 0
    Avatar
    Jeden kus IP-T813 je v depozitáři muzea v Lešanech. Na první poled klasická T813 Kolos, pouze zezadu obrovská vrata.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88651#418564Verze : 0