RUS - Isotta-Fraschini Mgebrov

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 32.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 480 příspěvků vloženo, 981 editováno a 463 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

RUS - Isotta-Fraschini Mgebrov

бронеавтомобиль Изотта-Фраскини-Мгебров

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Isotta-Fraschini Mgebrov Isotta-Fraschini Mgebrov
    Originální název:
    Original Name:
    Изотта-Фраскини-Мгебров
    Výrobce:
    Producer:
    podvozek / chassis: Isotta Fraschini, Miláno /
    panceřování / armour: Ižorský admiralitní a mechanický závod, Kolpino /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.09.1915-DD.05.1916
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.05.1916
    Osádka:
    Crew:
    4-5
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4 x 2
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    - kg - lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    - kg - lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    5088 kg 11217 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    6520 mm 21ft 4,68in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2800 mm 9ft 2,23in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2820 mm 9ft 3,01in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    - mm -
    Rozvor:
    Wheelbase:
    mm
    Rozchod:
    Track:
    mm -
    -
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    mechanická mechanical
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    - -
    Pneumatiky:
    Tyres:
    -
    Pancéřování:
    Armour:
    nýtované
    - čelo, bok, záď - 7 mm
    - strop - 4 mm
    riveted
    - front, side, rear - 0.25 in
    - top - 0.15 in
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    Isotta Fraschini typo KM, benzínový čtyřválec o objemu 7 200 ccm, vodou chlazený, 120k Isotta Fraschini typo KM, gasoline, water-cooled four-cylinder, swept volume 7 200 ccm, 120 hp
    Převodovka:
    Gearbox:
    - -
    Spojka:
    Clutch:
    - -
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    - l - Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    65 km/h 40.4 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    - km/h - mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    - l/100 km - mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    - km - mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    - km - mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ° / °
    Svah:
    Gradient:
    - ° - %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    - ° - %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    - m -
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    - m -
    Brodivost:
    Fording Depth:
    - m -
    Výzbroj:
    Armament:
    2x Maxim vz. 1910, 7,62 mm 2x Maxim M 1910, 7,62 mm
    Uživatelské státy:
    User States:
    / Rusko
    / SSSR
    Russia
    USSR
    Poznámka:
    Note:
    vozidlo postaveno na podvozku vozidla Isotta Fraschini Tipo KM -
    Zdroje:
    Sources:
    Barjatinskij M.B., Kolomiec M.V.: Broněautomobili russkoj armii 1906-1917 gg., Technika moloděži, Moskva 2000
    Kolomiec M.V.: Broňa russkoj armii. Broněavtomobili a broněpojezda v pěrvoj mirovoj vojně, Jauza, Moskva 2008
    http://www.motorbase.com/
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88698#545603Verze : 2
    MOD
    Avatar
    Isotta-Fraschini Mgebrov


    Jeden obrněný automobil na šasi Isotta-Fraschini s pancířem 4 mm Ch. Jarrota a jedním kulometem byl zakoupen začátku roku 1915 obchodní misí plk. Sekretěva. Vozidlo poháněl zážehový čtyřválec o výkonu 120 HP. V Ižorském závodě byl odstraněn původní pancíř a vozidlo bylo opancéřováno 7 mm pancířem dle návrhu št.kpt. Mgebrova. Dále bylo osazeno Mgebrovovou velkou dvojkulometnou (2 x 7,62 Maxim 1910) věží s velitelskou věžičkou. Vozidlo po přepracování bylo dlouhé 5 620 mm, široké 2 800 mm, vysoké 2 820 mm a vážilo okolo 6 tun. Jak bylo u Mgebrova typické, snažil se maximálně využít šikmých sklonů pancíře.
    Osádku tvořilo čtyři až pět mužů, kteří do vozidla nastupovali bočními a zadními dveřmi. Maximální rychlost na komunikaci byla 65 km/h.


    Na podzim 1916 proběhly úspěšné zkoušky na polygonu Důstojnické střelecké školy a po nich bylo vozidlo odesláno na frontu pod bojovým jménem Череп (Lebka). 03.02.1919 se nacházelo ve stavu 5. rudého oddílu OA v Saratově.






    Zdroj
    Kolomiec M.:Broněavtomobili Rossiji, http://auto.rin.ru/
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000
    http://ru.wikipedia.org/
    http://elfalem.110mb.com/


    Isotta-Fraschini Mgebrov Ižorský závod, 1916

    Isotta-Fraschini Mgebrov Ižorský závod, 1916
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88698#330105Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Isotta-Fraschini Mgebrov




    Zdroj
    Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000


    Isotta-Fraschini Mgebrov Polygon Důstojnické střelecké školy, podzim 1916

    Isotta-Fraschini Mgebrov po opravě v Saratově, jaro 1919
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/88698#331817Verze : 0
    MOD