Jednoosový automobilový skriňový náves „828“ k sedlovému ťahaču ZIL 131V je určený k umiestneniu a preprave špeciálnej aparatúry.
Modifikácie návesu modelu „828“ sa odlišujú od základného modelu rozmiestnením ventilátorových skríň a otvorov, a rôznym prehradením kabíny.
Kabína je hermetizovaná, bezrámová, celokovová, nitovavaná konštrukcia so stupňovitou podlahou. Rohy stien a strechy sú zaoblené, zadná stena je vypuklá.
Steny kabíny sú vytvorené z duralového plechu, prinitovaného k pevným stojanom. Vnútorné obloženie kabíny je z preglejky ( překližky - pozn. autora) ).
Kabína má dvoje dvere : bočné jednokrídlové - zadné dvojkrídlové. Okná v streche majú dvojité sklá so záclonkami.
Podlaha je viacvrstvová – rôzne druhy dreva.
Ventilácia : ventilačný systém je riešený otvormi v streche.
Náves je vybavený podporným zariadením : predným a zadným.
Náves splňuje požiadavky prevádzky za rôznych klimatických podmienok pri teplote okolitého vzduchu od - 40°C do + 50°C, relatívnej vlhkosti do 98% pri teplote + 40°C a pri atmosférických zrážkach ( vo forme dažďa a snehu ) a pri slnečnom počasí.
Hlavné technické údaje :
Kabína :
Objem kabíny : 35 m³
Užitočná plocha : 20 m²
Max. hmotnosť prevážanej výzbroje : 5500 kg
Rozmery v mm:
Náves :
Dĺžka : 8925
Šírka : 2570
Výška : 3480
Svetlosť : 370 mm
Rozvor : 6985 mm
Súprava :
Dĺžka : 13425
Šírka : 2570
Výška : 3690
Hmotnosť v kg :
Náves : 6000
Celá súprava s automobilom + 3 muži : 18195
Pneumatiky : 260-508 NS 12 ( 4 + 1 )
Max. rýchlosť :
- komunikácia : 40 km/hod.
- terén : 30 km/hod.
Zdroj : PVO-24-32 Náves „828“ a jeho modifikácie, predpis ČSLA Praha 975
Náves 828 - popis.
Modifikácie návesu modelu „828“ sa odlišujú od základného modelu rozmiestnením ventilátorových skríň a otvorov, a rôznym prehradením kabíny.
Kabína je hermetizovaná, bezrámová, celokovová, nitovavaná konštrukcia so stupňovitou podlahou. Rohy stien a strechy sú zaoblené, zadná stena je vypuklá.
Steny kabíny sú vytvorené z duralového plechu, prinitovaného k pevným stojanom. Vnútorné obloženie kabíny je z preglejky ( překližky - pozn. autora) ).
Kabína má dvoje dvere : bočné jednokrídlové - zadné dvojkrídlové. Okná v streche majú dvojité sklá so záclonkami.
Podlaha je viacvrstvová – rôzne druhy dreva.
Ventilácia : ventilačný systém je riešený otvormi v streche.
Náves je vybavený podporným zariadením : predným a zadným.
Náves splňuje požiadavky prevádzky za rôznych klimatických podmienok pri teplote okolitého vzduchu od - 40°C do + 50°C, relatívnej vlhkosti do 98% pri teplote + 40°C a pri atmosférických zrážkach ( vo forme dažďa a snehu ) a pri slnečnom počasí.
Hlavné technické údaje :
Kabína :
Objem kabíny : 35 m³
Užitočná plocha : 20 m²
Max. hmotnosť prevážanej výzbroje : 5500 kg
Rozmery v mm:
Náves :
Dĺžka : 8925
Šírka : 2570
Výška : 3480
Svetlosť : 370 mm
Rozvor : 6985 mm
Súprava :
Dĺžka : 13425
Šírka : 2570
Výška : 3690
Hmotnosť v kg :
Náves : 6000
Celá súprava s automobilom + 3 muži : 18195
Pneumatiky : 260-508 NS 12 ( 4 + 1 )
Max. rýchlosť :
- komunikácia : 40 km/hod.
- terén : 30 km/hod.
Zdroj : PVO-24-32 Náves „828“ a jeho modifikácie, predpis ČSLA Praha 975
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Náves 828 - popis.