Jednoosový automobilový skriňový náves „828D“ k sedlovému ťahaču ZIL-131V je určený k umiestneniu a preprave špeciálnej aparatúry.
Modifikácie návesu modelu „828“ sa odlišujú od základného modelu rozmiestnením ventilátorových skríň a otvorov a rôznym prehradením kabíny.
Kabína je hermetizovaná, bezrámová, celokovová, nitovavaná konštrukcia so stupňovitou podlahou. Rohy stien a strechy sú zaoblené, zadná stena je vypuklá.
Steny kabíny sú vytvorené z duralového plechu, prinitovaného k pevným stojanom. Vnútorné obloženie kabíny je z preglejky ( překližky ).
Kabína má dvoje dvere : bočné jednokrídlové - zadné dvojkrídlové. Okná v streche majú dvojité sklá so záclonkami.
Podlaha je viacvrstvová – rôzne druhy dreva.
Ventilácia : ventilačný systém je riešený otvormi v streche.
Náves je vybavený podporným zariadením : predným a zadným.
Náves splňuje požiadavky prevádzky za rôznych klimatických podmienok pri teplote okolitého vzduchu od - 40°C do + 50°C, relatívnej vlhkosti do 98% pri teplote + 40°C pri atmosférických zrážkach ( vo forme dažďa a snehu ) a pri slnečnom počasí.
Hlavné technické údaje :
Kabína :
Objem kabíny : 35 m³
Užitečná plocha : 20 m²
Max. hmotnosť prevážanej výzbroje : 5500 kg
Rozmery v mm:
Náves :
Dĺžka : 8925
Šírka : 2570
Výška : 3480
Svetlosť : 370 mm
Rozvor : 6985 mm
Súprava :
Dĺžka : 13425
Šírka : 2570
Výška : 3690
Hmotnosť v kg:
Náves : 5700
Celá súprava s automobilom + 3 muži : 17895
Pneumatiky : 260-508 NS 12 ( 4 + 1 )
Max. rýchlosť :
- komunikácie : 40 km/hod.
- terén : 30 km/hod.
Zdroj : PVO-24-32 Náves „828“ a jeho modifikácie, predpis ČSLA Praha 1975
Modifikácie návesu modelu „828“ sa odlišujú od základného modelu rozmiestnením ventilátorových skríň a otvorov a rôznym prehradením kabíny.
Kabína je hermetizovaná, bezrámová, celokovová, nitovavaná konštrukcia so stupňovitou podlahou. Rohy stien a strechy sú zaoblené, zadná stena je vypuklá.
Steny kabíny sú vytvorené z duralového plechu, prinitovaného k pevným stojanom. Vnútorné obloženie kabíny je z preglejky ( překližky ).
Kabína má dvoje dvere : bočné jednokrídlové - zadné dvojkrídlové. Okná v streche majú dvojité sklá so záclonkami.
Podlaha je viacvrstvová – rôzne druhy dreva.
Ventilácia : ventilačný systém je riešený otvormi v streche.
Náves je vybavený podporným zariadením : predným a zadným.
Náves splňuje požiadavky prevádzky za rôznych klimatických podmienok pri teplote okolitého vzduchu od - 40°C do + 50°C, relatívnej vlhkosti do 98% pri teplote + 40°C pri atmosférických zrážkach ( vo forme dažďa a snehu ) a pri slnečnom počasí.
Hlavné technické údaje :
Kabína :
Objem kabíny : 35 m³
Užitečná plocha : 20 m²
Max. hmotnosť prevážanej výzbroje : 5500 kg
Rozmery v mm:
Náves :
Dĺžka : 8925
Šírka : 2570
Výška : 3480
Svetlosť : 370 mm
Rozvor : 6985 mm
Súprava :
Dĺžka : 13425
Šírka : 2570
Výška : 3690
Hmotnosť v kg:
Náves : 5700
Celá súprava s automobilom + 3 muži : 17895
Pneumatiky : 260-508 NS 12 ( 4 + 1 )
Max. rýchlosť :
- komunikácie : 40 km/hod.
- terén : 30 km/hod.
Zdroj : PVO-24-32 Náves „828“ a jeho modifikácie, predpis ČSLA Praha 1975