CZE - Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R

     
Název:
Name:
Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R
Originální název:
Original Name:
Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R
Kategorie:
Category:
skříňový automobil box-body truck
Výrobce:
Producer:
Tatra, Kopřivnice
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2007-DD.MM.201R ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp / prototype (k 2009 / as of 2009)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2007
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1 + 2 (v kabině / in the cab)
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x6
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
10150 kg 22377 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
3850 kg 8488 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
13000 kg 28660 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
12000 kg 26455 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
25000 kg 55116 lb
Celková délka:
Overall Length:
8100 mm 26ft 7in
Celková šířka:
Overall Width:
2550 mm 8ft 4in
Celková výška:
Overall Height:
3415 mm 11ft 2in
Světlá výška:
Ground Clearance:
430 mm 1ft 5in
Rozvor:
Wheelbase:
3540 mm - 1200 mm 139in - 47in
Rozchod:
Track:
2020 mm - přední náprava
2100 mm - zadní nápravy
79.5in - front axle
83in - rear axles
Brzdová soustava:
Braking System:
vzduchové, dvouokruhové, kotoučové brzdy na všech kolech se samostavy WABCO, ABS


provozní brzda - dvoukruhová, vzduchová, s posilovačem, účinná na všechna kola náprav;
nouzová brzda - pružinového typu, účinná na všechna kola zadních náprav;
parkovací brzda - pružinového typu, účinná na všechna kola zadních náprav;
pomocná brzda - motorová, výfuková
pressure-air, dual circuit, disc brakes with ABS


service brake - dual-circuit pressure-air brakes acting on all wheels;
emergency brake - spring-type, acting on wheels of the rear axles;
parking brake - spring-type, acting on wheels of the rear axles;
auxiliary brake - engine brake, flap type exhaust brake
Elektrický systém:
Electrical System:
nominální napětí: 24 V
alternátor: 28 V / 100 A
akumulátory: 2x 12 V / 170 Ah
nominal voltage: 24 V
alternator: 28 V / 100 A
batteries: 2x 12 V / 170 Ah
Pneumatiky:
Tyres:
365/80 R20, jednomontáž na všech nápravách
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Renault Dxi7 240-EC01
- řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný s chlazením plnícího vzduchu, s přímým vstřikem paliva, vznětový
- počet válců: 6
- vrtání: 108 mm
- zdvih: 130 mm
- objem válců: 7,145 l
- maximální točivý moment: 920 Nm při 1200 až 1700 ot/min
- maximální výkon: 177 kW při 2300 ot/min
Renault Dxi7 240-EC01
- in-line, liquid cooled, turbocharged and charge-air-cooled direct injection, diesel
- number of cylinders: 6
- bore: 4.25 in
- stroke: 5.12 in
- swept volume: 436 cu in
- maximum torque: 679 lb.ft at 1200 to 1700 rpm
- maximum power output: 237,4 bhp (240,7 PS) at 2300 rpm
Převodovka:
Gearbox:
ZF 6S 1000 T0
- mechanická, 6+1, manuální, synchronizovaná


ZF Steyr VG 750
- přídavná převodovka
- dvoustupňová sestupná, elektropneumatické řazení za klidu vozidla
ZF 6S 1000 T0
- mechanical, 6+1, manual, synchromeshed


ZF Steyr VG 750
- transfer box
- dual speed, electro-pneumatical shifting, with torque divider
Spojka:
Clutch:
SAE2
- jednokotoučová s centrální pružinou, hydraulicky ovládaná s pneumatickým posilovačem, průměr 395 mm
SAE2
- single plate, with diaphragm spring, hydraulic control with pneumatic boobster, 395 mm diameter
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
320 l 70.39 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
106 km/h 65.9 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
28,51) l/100 km 9.911) mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
800 km 497.1 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
36 ° / 37 °
Svah:
Gradient:
452) ° 1002) %
Boční náklon:
Side Slope:
393) ° 873) %
Překročivost:
Trench Crossing:
0,9 m 35,4in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,6 m 23,6in
Brodivost:
Fording Depth:
1,2 m 47,2in
Uživatelské státy:
User States:

?

?
Poznámka:
Note:
(T810-1R0R26 13 177 6x6.1R/351)


1) na silnici
2) svah 45° je pro celkovou hmotnost
3) boční náklon 39° je pro pohotovostní hmotnost
(T810-1R0R26 13 177 6x6.1R/351)


1) on the road
2) gradient of 100 % is for GVW
3) side slope of 87 % is for CW
Zdroje:
Sources:
firemní materiály Tatra a.s.

CZE - Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R -


URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-810-Sk-1R0R26-13-177-6x6-1R-t90391#338105 Verze : 2
T810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R

Skříňový automobil určený pro zástavby mobilních speciálních pracovišť s požadovanou úpravou mikroklimatu bez zvláštních požadavků na odolnost proti střelám z ručních zbraní. Skříňová karoserie v provedení se základní technologií umožňuje přepravu maximálně tří osob na třech pevně uchycených sedačkách.

V rámci Smlouvy na dodávky automobilů terénních středních včetně učebně výcvikové základny a prostředků logistické podpory podepsané ministrem obrany Jiřím Šedivým dne 15. prosince 2006 bylo objednáno jedno vozidlo T810-Sk, které bylo české armádě dodáno v roce 2007. Dosud jediné (k 12/2009) nakoupené vozidlo je provozováno u 15. ženijní brigády z Bechyně.

V letech 2009-2014 se předpokládalo pořízení 421 kusů speciálních nástaveb na unifikovaném podvozku T810, zejména s využitím vozidla T810-Sk s pevně zabudovanou skříňovou karosérií. Vzhledem k nedostatku přidělených financí však k tomuto plánu nedošlo.


Zdroje:
1) Přezbrojení AČR automobily terénními středními, prezentace MO ČR, Praha, 2008
2) Katalog IDET 2009, Praha, 2009
3) Firemní materiály Tatra a.s.
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-810-Sk-1R0R26-13-177-6x6-1R-t90391#338106 Verze : 0
T810-Sk (VPZ 025 79-47, výrobní číslo podvozku 005), červen 2008.
CZE - Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R -


CZE - Tatra 810-Sk-1R0R26 13 177 6x6.1R -


URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-810-Sk-1R0R26-13-177-6x6-1R-t90391#338108 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více