Sikorsky HH-60H Rescue Hawk

     
Název:
Name:
Sikorsky HH-60H Rescue Hawk Sikorsky HH-60H Rescue Hawk
Originální název:
Original Name:
Sikorsky HH-60H Rescue Hawk
Kategorie:
Category:
záchranný vrtulník search and rescue helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1989-DD.MM.1996 Sikorsky Aircraft Division, United Technologies Corporation, Stratford, Connecticut
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1989-DD.MM.1996
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
42
První vzlet:
Maiden Flight:
17.08.1988
Osádka:
Crew:
5
- 2 piloti / 2 pilots
- 1 palubní technik / 1 crew chief
- 2 střelci / 2 gunners
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
6114 kg 13480 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
9926 kg 21884 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
19.71 m 64ft 8in
Délka trupu:
Fuselage Length:
15.26 (?) m 50ft 0.75in (?)
Šířka trupu:
Fuselage Width:
2.36 (?) m 7ft 9in (?)
Celková výška:
Overall Height:
5.23 m 17ft 2in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
16.36 m 53ft 8in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
3.35 m 11ft
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
210.15 m2 2262 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
8.83 m2 95.03 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
General Electric T700-GE-401C
- výkon jednoho motoru: 1342 kW
General Electric T700-GE-401C
- power output of one engine: 1800 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2233 l 590 US gal / 491 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
377 km/h v 1524 m 234 mph in 5000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
270 km/h v 1219 m 168 mph in 4000 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
3.6 1) m/s 700 1) ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
1646 (?) m 5400 (?) ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
3658 m 12000 ft
Dolet:
Range:
822 2) km 511 2) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
osoby: 8 cestujících


náklad:
- v kabině: 1860 kg
- v podvěsu pod trupem: 2722 kg
persons: 8 passengers


cargo:
- in cabin: 4100 lb
- externally slung load: 6000 lb
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
2 střeliště (levé a pravé):
- M60D
- M240
- GAU-16/A
- GAU-17/A


4x AGM-114 Hellfire
2 gun ports (port and starboard):
- M60D
- M240
- GAU-16/A
- GAU-17/A


4x AGM-114 Hellfire
Vybavení:
Equipment:
systém pro sledování v infračerveném spektru AN/AAQ-116 (FLIR)
FLIR/laserový ozařovač cílů AN/AAS-44(V)
navigační souprava AN/ARN-148
IČ rušič AN/ALQ-144
výmetnice klamných cílů M130
AN/AAQ-16 forward-looking infrared system (FLIR)
AN/AAS-44(V) FLIR/laser designator system
AN/ARN-148 navigation set
M130 chaff/flare dispensers
AN/ALQ-144 IR jammer
AN/AAR-47 Missile Warning System
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) vertikální
2) při cestovní rychlosti
1) vertical
2) at cruise speed
Zdroje:
Sources:
-
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-HH-60H-Rescue-Hawk-t9198#27980 Verze : 0
Dvojice vrtulníků HH-60H od jednotky HS-11 "Dragon Slayers" zachycená při odletu z paluby USS Shreveport během společného výcviku s týmem od jednotky SEAL, prosinec 2001.
Sikorsky HH-60H Rescue Hawk - (US Navy)

(US Navy)
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-HH-60H-Rescue-Hawk-t9198#371447 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více