Berijev Be-10 [kód NATO: Mallow]

Beriev Be-10
Бериев Бе-10
     
Název:
Name:
Berijev Be-10 Beriev Be-10
Originální název:
Original Name:
Бериев Бе-10
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1956-DD.MM.1961 Taganrožský letecký závod č. 86 G. M. Dimitrova, Taganrog /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1958-DD.MM.1961 série
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
27
První vzlet:
Maiden Flight:
20.06.1956 Izdělije M
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
24100 kg 53131 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
45000 kg 99208 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
48500 kg 106924 lb
Rozpětí:
Wingspan:
28,60 m 93ft 9,98in
Délka:
Length:
31,50 m 103ft 4,16in
Výška:
Height:
10,20 m 33ft 5,56in
Plocha křídla:
Wing Area:
130,00 m2 1399.31 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Ljulka AL-7PB o tahu 63,74 kN Lyulka AL-7PB, thrust 14330 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
18750 kg 41337 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
910 km/h v ? m 565.4 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
800 km/h v ? m 497.1 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
12500 m 41010 ft
Dolet:
Range:
2960 km 1839.3 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
4810 km 2988.8 mi
Výzbroj:
Armament:
2x kanon NS-23 ráže 23 mm v přídi
2x pohyblivý kanon NS-23 ráže 23 mm na zádi


3300 kg pum a torpéd (3x torpédo RAT-52, miny AMD-500M, AMD-2M, IGDM, APM, Lira, bomby 12x FAB-250)
Průzkumné kamery AFA-33M/100, AFA-33M/75, AFA-33M/50, AFA-33M/20, AFA-NT-1, NAFA-33/50
2x 23 mm NS-23 cannpn in the nose
2x flexible 23 mm NS-23 cannon in the tail


7275 lb of bombs or torpedoes (3x torpedo RAT-52, mines AMD-500M, AMD-2M, IGDM, APM, Lira, bombs 12x FAB-250)
Photo cameras AFA-33M/100, AFA-33M/75, AFA-33M/50, AFA-33M/20, AFA-NT-1, NAFA-33/50
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
kód NATO: Mallow


Celková hmotnost paliva 18 750 kg
NATO reporting name: Mallow


Weight of fuel 41337 lb.
Zdroje:
Sources:
http://ru.wikipedia.org/wiki/Бе-10
http://www.airwar.ru/enc/sea/be10.html
http://www.aviastar.org/air/russia/be-10.php
http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/be-10.html
Balous, Miroslav: Běrjev Bě-10 (Izdělije M), Letectví a kosmonautika 2013 / 12
Zablatovskij A.N., Saľnikov A.I.: Aviakollekcija 2014/11: Reaktivnaja letajuščaja loďka Be-10; Modelist-Konstruktor 2014
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-10-kod-NATO-Mallow-t9372#28637 Verze : 0
Prototyp Izdělije M "červená 10" na hladine Černého moře v Gelendžiku.

http://www.airwar.ru/enc/sea/be10.html ; Balous, Miroslav: Běrjev Bě-10 (Izdělije M), Letectví a kosmonautika 2013 / 12

Berijev Be-10 [kód NATO: Mallow] -


URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-10-kod-NATO-Mallow-t9372#502739 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sea/be10.html

Berijev Be-10 [kód NATO: Mallow] -


Berijev Be-10 [kód NATO: Mallow] -


URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-10-kod-NATO-Mallow-t9372#502740 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více