Zariadenie EZOP-2 bolo určené pre spúšťanie leteckých prúdových motorov s elektrickým napätím 24 V a 24/48 V, ďalej k preskúšavaniu elektrickej, rádiovej a rádiolokačnej výzbroje a výstroje lietadiel :
- lietadlá so spúšťacím napätím 24 V : Il-14, Mi-4, L-29, MiG-15bis, Su-7BM, Su-7BKL, Su-7U, L-39,
- lietadlá so spúšťacím napätím 24/48 V : MiG-21F, MiG-21PF, MiG-21PFM, MiG-21U.
Je určené pre prevádzku v rôznych poveternostných podmienkach aj s veľkým rozdielom teploty a relatívnej vlhkosti vzduchu.
EZOP-2 je stabilné zariadenie s možnosťou pripojenie na elektrickú sieť 3x380 V alebo na elektrocentrálu 30 kVA.
Presunuje sa ručne, alebo v závese za motorovým vozidlom, mimo letiskovú plochu sa prepravuje na dopravnom prostriedku.
Jedná sa o plošinový štvorkolesový vozík so skriňou.
Hlavné technické údaje :
Typ zdrojovém skrine : EZOP-4
Menovité napájacie napätie : 3x380 V
Príkon :
- pri preskúšavaní : 15 kVA,
- pri spúšťaní ( špička ) : 45 kVA
Typ vozidla : štvorkolesový vozík
Rozmery vozíka v mm:
Dĺžka : 2200 ( 2350 s ojom )
Šírka : 1350
Výška : 1700
Hmotnosť v kg : 1080
Pneumatiky : 4-16 BANTAM
Rýchlosť presunu po letisku 15 km/ hod.
Zdroj : Let-22-23 Spúšťacie zariadenie EZOP. Popis a prevádzka – predpis ČSĽA, Praha, 1981
Pravá strana EZOP-2.
Zadná strana EZOP-2.
Zdvihnuté rolety.
Uloženie spúšťacích káblov.
- lietadlá so spúšťacím napätím 24 V : Il-14, Mi-4, L-29, MiG-15bis, Su-7BM, Su-7BKL, Su-7U, L-39,
- lietadlá so spúšťacím napätím 24/48 V : MiG-21F, MiG-21PF, MiG-21PFM, MiG-21U.
Je určené pre prevádzku v rôznych poveternostných podmienkach aj s veľkým rozdielom teploty a relatívnej vlhkosti vzduchu.
EZOP-2 je stabilné zariadenie s možnosťou pripojenie na elektrickú sieť 3x380 V alebo na elektrocentrálu 30 kVA.
Presunuje sa ručne, alebo v závese za motorovým vozidlom, mimo letiskovú plochu sa prepravuje na dopravnom prostriedku.
Jedná sa o plošinový štvorkolesový vozík so skriňou.
Hlavné technické údaje :
Typ zdrojovém skrine : EZOP-4
Menovité napájacie napätie : 3x380 V
Príkon :
- pri preskúšavaní : 15 kVA,
- pri spúšťaní ( špička ) : 45 kVA
Typ vozidla : štvorkolesový vozík
Rozmery vozíka v mm:
Dĺžka : 2200 ( 2350 s ojom )
Šírka : 1350
Výška : 1700
Hmotnosť v kg : 1080
Pneumatiky : 4-16 BANTAM
Rýchlosť presunu po letisku 15 km/ hod.
Zdroj : Let-22-23 Spúšťacie zariadenie EZOP. Popis a prevádzka – predpis ČSĽA, Praha, 1981
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pravá strana EZOP-2.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zadná strana EZOP-2.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zdvihnuté rolety.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Uloženie spúšťacích káblov.