Název: Name: | Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R | Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R |
Originální název: Original Name: | Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R | |
Kategorie: Category: | tahač přívěsů | trailer tractor |
Výrobce: Producer: | Tatra n.p., Kopřivnice | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.198R-DD.MM.1997 (?) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1974 (prototyp Tatra 815 VVN 8x8) | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 5 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 8x8 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 15700 kg | 34613 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 10000 kg | 22046 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 25700 kg | 56659 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 700001) kg | 1543241) lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 95700 kg | 210982 lb |
Celková délka: Overall Length: | 9340 mm | 30ft 7,72in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2,43in |
Celková výška: Overall Height: | 36502) mm | 11ft 11,69in2) |
Světlá výška: Ground Clearance: | 410 mm | 1ft 4,14in |
Rozvor: Wheelbase: | 1650 mm - 2970 mm - 1450 mm | 64,95in - 116,93in - 57,09in |
Rozchod: Track: | 2044 mm - přední nápravy 1988 mm - zadní nápravy | 80,4 - front axles 78,2 - rear axles |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní parkovací odlehčovací | service brake parking brake engine brake |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V ukostřený záporný pól dva akumulátory: 12 V / 180 Ah alternátor: 28 V / 60 A | nominal voltage: 24 V ground pole: negative two batteries: 12 V / 180 Ah alternator: 28 V / 60 A |
Pneumatiky: Tyres: | 15,00-21 TO3 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3-930-51 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, přeplňovaný - počet válců: 12 - vrtání: 120 mm - zdvih: 140 mm - objem válců: 19 000 cm3 - maximální točivý moment: 1295 Nm při 1400 ot/min - maximální výkon: 265 kW při 2200 ot/min | Tatra T3-930-51 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled diesel engine - number of cylinders: 12 - bore: 4.72 in - stroke: 5.51 in - swept volume: 1159 cu in - maximum torque: 955 lb.ft at 1400 rpm - maximum power output: 355 hp (360 PS) at 2200 rpm |
Převodovka: Gearbox: | 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod | gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting |
Spojka: Clutch: | jednolamelová s průměrem 420 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | single-plate, diaphragm clutch 420 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? l | ? Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 80 km/h | 50 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 45 l/100 km | 6.28 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 1000 km | 621 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 32 ° / 35 ° | |
Svah: Gradient: | 29 ° | 65 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2 m | 79 in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24 in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,4 m | 55 in |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) na silnici, 15000 kg v terénu 2) plachta v horní poloze 3) také vozy vyřazené z výzbroje české armády | 1) on the road, off-road 33069 lb 2) tarpaulin in the top position 3) also vehicles retired from the Czech Army inventory |
Zdroje: Sources: | Aut-24-22 - Terénní nákladní automobil Tatra 815 - Popis a provoz, Praha, 1984 |