IMAM Ro.37

     
Název:
Name:
IMAM Ro.37 IMAM Ro.37
Originální název:
Original Name:
IMAM Ro.37
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1933-DD.09.1935 SA Industrie Aeronautiche Romeo, Napoli /
DD.02.1937-DD.07.1937 SA Industrie Meccaniche e Aeronautiche Meridionali, Napoli /
DD.08.1936-DD.04.1937 Aeroplani Caproni SA, Milano /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1933-DD.07.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
237
První vzlet:
Maiden Flight:
06.11.1933
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1560 kg 3439 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2360 kg 5203 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,080 m 36ft 4,22in
Délka:
Length:
8,620 m 28ft 3,37in
Výška:
Height:
3,150 m 10ft 4,01in
Plocha křídla:
Wing Area:
32,00 m2 344.45 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
73,75 kg/m2 15.11 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Fiat A.30 RA bis, vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 441 kW (600 k).
Vrtule dvoulistá kovová Fiat nastavitelná (polohovatelná) na zemi do dvou poloh o průměru 2 817 mm.
Fiat A.30 RA bis, twelve-cylinder inline vee liquid-cooled engine, rated at 592 hp for take-off,
driving two-blade metal Fiat propeller with variable pitch, but only adjustable on the ground, not in flight of 9ft 3.0in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
724 l 159 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
292 km/h v 3050 m 181.4 mph in 10007 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,25 min do 4000 m 9,25 min to 13123 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6762 m 22185 ft
Dolet:
Range:
1170 km 727 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm nad motorem s 500 náboji pro každý a
1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm
Pumy: do hmotnosti 180 kg (2x 36 kg nebo 12x 15 kg nebo 72x 2 kg)
Two fixed forward firing 0.303 Breda-SAFAT machine guns mouted in the nose, 500 rpg and
one flexible rearward firing 0.303 Breda-SAFAT machine gun.
Bomb load: Up to 397 lb (two 79lb or twelve 33 lb or seventy-two 4.4 lb).


Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Wiesław Bączkowski, Włoskie samoloty wojskowe 1936 - 1945, Warszawa, 1999, ISBN 83-86776-49-8
worldatwar.net
http://comandosupremo.com/ro37.html
http://http.www.airwar.ru/enc/spyww2/ro37.html
www.aviastar.org
http://it.wikipedia.org/wiki/IMAM_Ro.37
http://www.www.airwar.ru/enc_e/spyww2/ro37.html
upload.wikimedia.org - barevná fotografie
archiv autora

IMAM Ro.37 -


URL : https://www.valka.cz/IMAM-Ro-37-t30516#194868 Verze : 0
IMAM Ro.37


Zdroje :
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ro37.html

IMAM Ro.37 -


IMAM Ro.37 -


URL : https://www.valka.cz/IMAM-Ro-37-t30516#253704 Verze : 0
IMAM Ro.37

Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ro37.html

IMAM Ro.37 -


URL : https://www.valka.cz/IMAM-Ro-37-t30516#345662 Verze : 0
IMAM Ro.37


Zdroje :
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ro37.html

IMAM Ro.37 -


URL : https://www.valka.cz/IMAM-Ro-37-t30516#253705 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více