Název: Name: | Caproni Ca.164 | Caproni Ca.164 |
Originální název: Original Name: | Caproni Ca.164 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | utility aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.05.1941 SA Aeronautica Predappio, Predappio | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.05.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 381 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 17.11.1938 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 780 kg | 1720 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1040 kg | 2293 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,45 m | 31ft 0,05in |
Délka: Length: | 7,74 m | 25ft 4,72in |
Výška: Height: | 3,00 m | 9ft 10,11in |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,40 m2 | 241.11 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Alfa Romeo 115-I bis o výkonu 185 k | Alfa Romeo 115-I bis, power 182 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 135 l | 30 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 217 km/h v ? m | 134.8 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15,93 min do 3000 m | 15,93 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4250 m | 13944 ft |
Dolet: Range: | 550 km | 341.8 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Caproni Ca.164 byl navržen pro soutěž, vypsanou v roce 1937 italským letectvem, jako náhrada za zastarávající cvičný letoun Caproni Ca 100, z tohoto stroje také vycházel. Konkurentem v soutěži pak byl kvalitativně pokročilejší SAIMAN 200. Prototyp byl označen Ca.163. Ca.164 byl dvoumístný dvouplošník (s kratším horním křídlem) se smíšenou konstrukcí, který ale nesplňoval požadavky a v soutěži s konkurentem propadl. Nadále byl používán pouze jako kurýrní, nebyl totiž schopen ani základní akrobacie. Přesto bylo vyrobeno 279 strojů (podle jiného pramene asi 380, včetně 100 strojů pro Francii- v tom může být ten rozdíl). | - |
Zdroje: Sources: | Brotzu, E.; Caso, M.; Garello, G. Dimensione Cielo vol. 10: Scuola Collegamento. Edizioni dell’Ateneo & Bizzarri, Roma 1977. Němeček, Václav. Caproni Predappio Ca-164, L+K 1979/11. www.alieuomini.it www.topsid.com http://www.enricopezzi.it/aerei_c.htm www.alatricolore.it |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://www.cmpr.it/Regia/Ca%20164.jpg