Hansa-Brandenburg W.16

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Hansa-Brandenburg W.16

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Hansa-Brandenburg W.16 Hansa-Brandenburg W.16
    Originální název:
    Original Name:
    Hansa-Brandenburg W.16
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1917-DD.MM.191R Hansa und Brandenburgische Flugzeugwerke AG, Briest /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1917-DD.MM.191R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.02.1917
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    plováky floats
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    636 kg 1402 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    896 kg 1975 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,25 m 30ft 4,17in
    Délka:
    Length:
    7,35 m 24ft 1,37in
    Výška:
    Height:
    2,925 m 9ft 7,15in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    21,35 m2 229.81 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Oberursel U.III o výkonu 118 kW
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Oberursel U.III, power 158 hp
    two-blade wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    122 kg 270 lb
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    172 km/h v 0 m 106.9 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    150 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    5 min do 1000 m 5 min to 3281 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    300 km 186.4 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný 7,92mm kulomet Spandau LMG.08 2x fixed 7,92mm Spandau LMG.08 machine gun
    Uživatelské státy:
    User States:
    ( ) ( )
    Poznámka:
    Note:
    Vytrvalost: 2 h Endurance: 2 hr
    Zdroje:
    Sources:
    Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
    Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
    www.aviastar.org
    www.csd.uwo.ca



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68757#241168Verze : 0
    MOD
    Avatar
    W.16 byl další z řady Heinkelových námořních stíhačů a mělo jít hlavně o nástupce KDW v roli stíhače pro obranu základen námořního letectva, a zároveň k výzkumu vhodnosti rotačních motorů pro námořní letadla. Navržen byl Ernestem Heinkelem v oce 1916 a v mnophém byl podobný svému předchůdci, po kterém zdědil dřevěnou konstrukci s křídly potaženými plátnem a trupem překližkou, křídla ovšem dostala oblé konce a přepracovány byly vzpěry. V přídi byl zabudován motor Oberursel o výkonu 160 koní. Objednány byly tři prototypy, z nich první byl testován v únoru 1917, a třetí byl odeslán ke statickým testům do Adlershofu. Německé námořnictvo ovšem mezitím přehodnotilo svůj zájem o jednomístné stíhače a žádné další stroje nebyly objednány.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/68757#385856Verze : 0
    MOD