Royal Aircraft Factory B.E.2a

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Royal Aircraft Factory B.E.2a

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Royal Aircraft Factory B.E.2a Royal Aircraft Factory B.E.2a
    Originální název:
    Original Name:
    Royal Aircraft Factory B.E.2a
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1912-DD.MM.191R Royal Aircraft Factory, Farnborough /
    DD.MM.1913-DD.MM.191R Sir W. G. Armstrong Whitworth & Co Ltd., Gosforth /
    DD.MM.191R-DD.MM.191R British and Colonial Aeroplane Company Ltd., Filton /
    DD.MM.191R-DD.MM.191R Coventry Ordnance Works, Coventry /
    DD.MM.191R-DD.MM.191R Grahame-White Aviation Co Ltd., Hendon /
    DD.MM.191R-DD.MM.191R Handley Page Ltd., Cricklewood /
    DD.MM.191R-DD.MM.191R Vickers Ltd (Aviation Department), Erith /
    DD.MM.1914-DD.MM.191R S.E. Saunders Ltd., East Cowes /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1912-DD.MM.RRRR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    76?:
    3 Royal Aircraft Factory
    2 Armstrong Whitworth
    28 British and Colonial
    6 Coventry Ordnance Works
    2 Grahame-White
    2 Handley Page
    12 Vickers
    1 Saunders
    20 neznámý / Unknown
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    499 kg 1100 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    726 kg 1600 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11.26 m 36ft 11.125in
    Délka:
    Length:
    8.64 m 28ft 4in
    Výška:
    Height:
    3.1 m 10ft 2in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    34.93 m2 376 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Renault V-8 o výkonu 52 kW
    čtyřlistá dřevěná vrtule
    Renault V-8, power 70 hp
    four-blade wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    119.1 km/h v 0 m 74 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    91) min do 914 m 91) min to 3000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    3048 m 10000 ft
    Dolet:
    Range:
    338 km 210 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    První stroje se od prototypu B.E.2 lišily upraveným palivovým systémem (nádrž v trupu) a křídly nestejného rozpětí, ostatní měly již křídla o rozpětí stejném a na tento standard byly přestavěny i první vyrobené kusy.

    Vytrvalost: 3 h
    1) 30 min do 1829 m
    Endurance: 3 hr
    1) 30 min to 6000 ft
    Zdroje:
    Sources:
    Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1990. ISBN 0-85177-843-7.
    Bruce, J. M. The B.E.2, 2a & 2b, Profile No.133. Profile Publications, Leatherhead 1966.
    Cooksley, Peter: BE2 in Action, Squadron/Signal Publications, No. 123, Carolton 1992, ISBN 0-89747-275-6
    www.britishaircraft.co.uk
    www.fiddlersgreen.net



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/76156#281028Verze : 0
    MOD
    Avatar
    První britský letoun, který přistál ve Francii po vypuknutí 1. sv. války - B.E.2a no.347, vyrobený v Coventry Ordnance Works.

    http://www.airwar.ru/enc/other1/be2a.html
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/76156#281143Verze : 0
    MOD