Název: Name: | Aero A-17 | Aero A-17 |
Originální název: Original Name: | Aero A-17 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1922-DD.MM.1922 Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1922-DD.MM.1922 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kluzná ližina | skid |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 47 kg | 104 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 127 kg | 280 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 13,80 m | 45ft 3,3in |
Délka: Length: | 4,34 m | 14ft 2,87in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 15,87 m2 | 170.82 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 8 kg/m2 | 1.64 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | žádný | none |
Počet motorů: Number of Engines: | 0 | |
Typ: Type: | - | - |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - | - |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - kluzák zkonstruovaný ing. Husníkem; rámový trup svařený z ocelových trubek, plovoucí výškovka, trojúhelníková kýlová plocha směrovky, třídílné samonosné křídlo usazené na trup, potažené na přední části překližkou, zbytek plátnem, ovládání kroucením; při zalétání na kbelském letišti dosahoval skoků dlouhých 70 m | - |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968. Československá letadla A-Z L+K, 1967/15. |