Název: Name: | Šen-jang J-6C | Shenyang J-6C |
Originální název: Original Name: | 歼-6并 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1969-DD.MM.1984 Songling State-owned Machinery Factory, Shenyang, Liaoning | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1969-DD.MM.1984 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3677 včetně J-6 / including J-6 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 06.08.1969 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5760 kg | 12699 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7545 kg | 16634 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8932 kg | 19692 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,00 m | 29ft 6,32in |
Délka: Length: | 12,54 m | 41ft 1,69in |
Výška: Height: | 3,885 m | 12ft 8,94in |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,16 m2 | 270.82 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | WP-6A o tahu 29,42 kN / 36,77 kN s přídavným spalováním | WP-6A, thrust 6614 lb / 8267 lb with afterburner |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? 2x 760 nebo 1140 l přídavná nádrž | ? 2x 167 or 251 Imp gal (201 or 301 US gal) drop tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1540 km/h v 10000 m | 956.9 mph in 32808 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 950 km/h v 10975 m | 590.3 mph in 36007 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 17900 m | 58727 ft |
Dolet: Range: | 685 km | 425.6 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2200 km | 1367 mi |
Výzbroj: Armament: | 3x kanon Typ 23-II ráže 23 mm nebo 3x kanon Typ 30-1 ráže 30 mm 2-4x raketnice ORO-57K s 8 raketami ráže 57 mm 2x 250kg puma | 3x 23 mm Type 23-2 cannon or 3x 30 mm Type 30-1 cannon 2-4x ORO-57K rocket launcher with 8 57 mm unguided rockets 2x 551 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - modernizace J-6 s brzdícím padákem přesunutým do kořene směrovky, novými aerodynamickými brzdami, motory WP-6A a novou hydraulikou - export designation F-6C | - modernization of the J-6 with a braking parachute moved into the base of the rudder, new air brakes, WP-6A engine and new hydraulic systems - export designation F-6C |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046. Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Fighters. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0. Pavlovský, Ivo; Ovčáčík, Michal; Susa, Karel. MiG-19 Farmer Day Interceptors & Two-seat variants. MARK I Ltd., Praha 2003. ISBN 80-900708-8-4. Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skála, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví: Bristol Beaufighter/MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8. ruslet.webnode.cz |