Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 364 příspěvků vloženo, 1510 editováno a 303 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

USA - AN/CRN-2 (sestupový radiomaják přístrojového přistávacího systému)

AN/CRN-2 (Glide Path - Instrument Landing System )

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    AN/CRN-2 AN/CRN-2
    Originální název:
    Original Name:
    AN/CRN-2
    Kategorie:
    Category:
    ? -
    Výrobce:
    Producer:
    ?
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Složení systému:
    Composition of System:
    1. Přistrojový přívěs V-1/(C-1/CRN-2)
    1.a) Komplet sestupového radiomajáku
    - vysílač T-3/CRN-2
    - antenní systém AS-2/CRN-2
    1.b) Blok napájení PP-29/ARN-2
    1.c) Elektrocentrála PU-1/CRN-2
    1.d) Radiostanice SCR-610


    1. Instrument Trailer V-1/(C-1/CRN-2)
    1.a) Set Glide Path Beacon
    - Transmitter T-3/CRN-2
    - Antenna system AS-2/CRN-2
    1.b) Rectifier Power Unit PP-29/ARN-2
    1.c) Power Unit PU-1/CRN-2
    1.d) Radio Set SCR-610


    Uživatelské státy:
    User States:
    USA
    ?
    ?
    USA
    ?
    ?
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    www.scribd.com
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/125112#425157Verze : 0
    Avatar
    Sestupový radiomaják - Glide Path AN/CRN-2


    Počátky existence "glizádního" radiomajáku sahají do období r. 1942, kdy došlo k dohodě mezi "Úřadem civilního letectví" (CAA), "Federálním komunikační společností" (Federal Telephone and Radio Corporation) a "Spojovacím sborem" (Signal Corps)o přidělení frekvenčního pásma/kmitočtu 330 Mc/s. pro "equi-signal" pro "Glide Path".
    Společnost "International Telephone and Telegraph Corporation" byla dceřinou společností fy. Lorenz, u níž Ernst Kramar vynalezl "kursový" systém SBA.


    Autory "zrodu" sestupového radiomajáku byli M. Charchian (vysílač), - U.S. Patent Watts, L. Himmel, M. Fuchs) z "International Telephone and Telegraph Federal Laboratories"/ ITTFL)

    ***
    Nejstarší použitím bylo zasazení v systému ILS SCS-51 při invazi v létě 1944 (D-Day operation).


    ***
    Maják v mobilní verzi byl namontován do skříňového přívěsu V-1 ( nebo na podvozku C-1/CRN-2).
    Celková hmotnost 900 kg / (1800 lb)


    Složení:
    1. Podvozek C-1/CRN-2 (hmotnost 516 kg / (1032 lb)


    1.a) Vysílač T-3/CRN-2 (hmotnost 113,5 kg / (227 lb)
    - Frekvenční rozsah: 328–336 Mc/s (MHz), krystalem řízený, 6 rozsahů:
    - Signál má dvě modulační složky: "dolní": 90c/s (Hz) a "horní": 150c/s (Hz)


    1.b) Antení systém AS-2/CRN-2
    - skládací trubkový stožár
    - Výstražné osvětlení (petrolejové!)


    2.a) Napájecí blok PP-29 ARN-2 (hmotnost 127 kg / (254 lb)


    3. Elektrocentrála PU-1/CRN-2 (hmotnost 113 kg / (226 lb)


    - 2x Akumulátor BA-57 (hmotnost 41 kg / (82 lb)
    - Rotační měnič PE-120 (hmotnost 12,5 kg / (25 lb)
    - 2x Vibrační měnič VB-12
    - 2x Vibrační měnič VB-13


    4. Komunikační radiostanice BC-659 /SCR-610 (hmotnost 12,5kg / (25 lb)
    - Prutová anténa AN-29
    - Sluchátka s mikrofonem TS-13


    5. Bedna na příslušenství a ND (hmotnost 38,5 kg / (77 lb)


    Zdroje: www.scribd.com
    http://en.wikipedia.org/wiki/AN/CRN-2

    www.scribd.com/doc

    www.scribd.com/doc

    www.scribd.com/doc
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/125112#425164Verze : 0