Název: Name: | Sd.Kfz.251/7 | Sd.Kfz.251/7 |
Originální název: Original Name: | Sd.Kfz.251/7 | |
Kategorie: Category: | ženijné vozidlo | engineer vehicle |
Výrobce: Producer: | Podvozok: Hansa-Lloyd- und Goliath Werk Carl (F.W. Borgward) Bremen Hanomag, Hannover Adlerwerke, Frankturt nad Mohanom Škoda, Plzeň Auto Union AG, Werk Horch, Zwickau Korba: Deutsche Edelstahlwerke (DEW), Hannover Schöller-Blechmann, Ternitz Bohemia, Česká Lípa Finálna montáž: Deutsche Werke Kiel A.G., Kiel Schichau, Elbing Eisenwerk Weserhüte, Bad Oeynhausen Wumag - Waggon u. Maschinenbau A.G., Görlitz Gollnow, Štetín | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.03.1945 ??? | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 7-8 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 8870 kg | 19555 lb |
Celková délka: Overall Length: | 5800 mm | 19ft 0,34in |
Celková šířka: Overall Width: | 2100 mm | 6ft 10,68in |
Celková výška: Overall Height: | 2700 mm | 8ft 10,29in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 320 mm | 1ft 0,59in |
Pancéřování: Armour: | čelo - 14, 5mm boky - 8 mm strop a dno - 5 mm | front - 14,5 mm sides - 8 mm top & belly - 5 mm |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Maybach HL 42 TUKRM (zážihový vodou chladený 6-valec objemu 4.198 cm3) | Maybach HL 42 TUKRM (6 cyl., water cooled, gasoline, 4.198 ccm) |
Výkon: Power: | 73.5 kW při 2800 ot/min | 98.6 bhp at 2800 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | Hanomag Schub 021-32785 U 50 (4+R) | Hanomag Schub 021-32785 U 50 (4+R) |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | 31.1 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 10 km/h | 6.2 mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 300 km | 186.4 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | 150 km | 93.2 mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 24 ° | 53 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2 m | 78,7in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | 0,5 m | 19,7in |
Nástavba: Superstructure: | - | - |
Výzbroj: Armament: | 1-2x guľomet MG 34 kalibru 7,92 mm (1100/4800 nábojov) 1-2x MP 38/40 kalibru 9 mm (192/384 nábojov) protitanková puška Pz.B-39 kalibru 7,92 mm (40 nábojov) 28 cm Wurfgerät 40 | 1-2x MG 34 cal. 7,92 mm (1100/4800 rounds) 1-2x MP 38/40 cal. 9 mm (192/384 rounds) antitank rifle Pz.B-39 cal. 7,92 mm (40 rounds) 28 cm Wurfgerät 40 |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Špeciálna výbava: skladací most ženijná výbava | Special equipment: Portable brigde Engineer tools |
Zdroje: Sources: | Thomas L. Jentz, Hilary Louise Doyle - Panzer Tracts No.15-2 mittlere Schuetzenpanzerwagen (Sd.Kfz.251) History of variants, production, organizations, issue, tactics, and employment in action from 1939 to 1942, rok vydania 2005, ISBN: 0-9771643-1-4 Thomas L. Jentz, Hilary L. Doyle - Panzer Tracts No.15-3, mittlerer Schützenpanzerwagen (Sd.Kfz.251) Ausf.C & D, rok vydania 2006, ISBN: 0-9771643-5-7 Walter Spielberger - Die Halbketten-Fahrzeuge des deutschen Heeres 1909-1945, Motorbuch Verlag 1989, ISBN 3-87943-403-4 Thomas L. Jentz, Hillary Louis Doyle – Gepanzerte Pionier-Fahrzeuge (Armored Combat Enginner Vehicles) Goliath to Raeumer S, Panzer Tracts no.14, 1998, ISBN 1-892848-00-7 |