Praga E-114 Air Baby

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 369 příspěvků vloženo, 1486 editováno a 246 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Praga E-114 Air Baby

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Praga E-114B Air Baby Praga E-114B Air Baby
    Originální název:
    Original Name:
    Praga E-114B Air Baby
    Kategorie:
    Category:
    jiná kategorie other category
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1934-DD.MM.1946 Českomoravská Kolben-Daněk a.s., Praha-Karlín /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1934-DD.MM.1946
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ~150
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1934
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    290 kg 639 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    490 kg 1080 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    6,60 m 21ft 7,83in
    Délka:
    Length:
    15,25 m 50ft 0,38in
    Výška:
    Height:
    ? m ?
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    16,20 m2 174.38 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    32,1 kg/m2 6.57 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Praga B o výkonu 29,4 kW/40 k
    dvoulistá dřevěná vrtule, později Praga B2
    Praga B, power 39.5 hp
    two-blade wooden propeller, later Praga B2
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    147 km/h v ? m 91.3 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    175 km/h v ? m 108.7 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    7 min do 1000 m 7 min to 3281 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    3500 m 11483 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    vytrvalost 3,75 h -
    Zdroje:
    Sources:
    Němeček, V. Československá letadla 1918-1945, Naše Vojsko, Praha 1983.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8827#26334Verze : 0
    Avatar
    Praga E.114.10 (OK-IPN)

    Zdroj: Archiv Leteckého muzea v Dačících via facebook



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8827#525509Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Praga E-114.122 (OK-TAU 58), Den letiště Letňany, 10.9.2016. Jedná se o rekonstrukci letounu Praga E-114M výrobního čísla 122, který byl zhotoven v roce 1947 s motorem Walter Mikron III. Jednalo se o jeden z deseti letounů tohoto typu, které byly vyvezeny do Francie. Letoun E-114.122 tam byl s imatrikulací F-BCSQ provozován až do roku 1952, kdy byl prodán do Švýcarska. Letoun obdržel imatrikulaci HB-UAD a nad Švýcarskem do roku 1987 nalétal 1583 letových hodin při 3640 vzletech. V průběhu let 2012 až 2015 byl letoun opraven, přičemž obdržel pohonnou jednotku Praga B2, která se standardně montovala do letounů E-114B vyráběných v období před 2. světovou válkou.








    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8827#558893Verze : 2
    MOD